SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Hannah biz so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZdavPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino Hannah biz upravlja podjetje Hannah biz d. o. o., ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi »Hannah biz«).

 

Podatki o podjetju:

Hannah biz d.o.o.
Rožna dolina, cesta XV/18 / Cesta v Gorice 8
1000 Ljubljana
Slovenija, EU
ID za DDV: SI 75248212
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 2138778000
Telefon: +386 1 620 78 25
Email: info@hannah-biz.si

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Hannah biz, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Z uporabo spletnega mesta uporabnik potrjuje, da razume, sprejema in se strinja z vsemi določili te politike zasebnosti in varovanja osebnih podatkov.
Ta politika se lahko kadarkoli spremeni ali dopolni brez opozorila ali obvestila. Z uporabo spletnega mesta po spremembi te politike uporabnik potrjuje, da se strinja s spremembami.

 

Definiranje pojmov

Ponudnik je Hannah biz d.o.o., Rožna dolina, cesta XV/18, 1000 Ljubljana, Slovenija, ki upravlja s spletno trgovino, ki deluje na spletni strani https://hannah-biz.si/sl/.
Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno stran ponudnika in spletno trgovino, ki deluje na tej spletni strani.
Kupec je oseba, ki uporablja spletno stran ponudnika in kupuje v sistemu spletne trgovine podjetja Hannah biz d.o.o., ki deluje na spletni strani https://hannah-biz.si/sl/.
Spletna trgovina podjetja Hannah biz je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Uporaba spletnega mesta

Uporaba spletnega mesta https://hannah-biz.si/sl/ je pogojena s temi pogoji uporabe, vključno z veljavnimi predpisi Republike Slovenije na tem področju.

Z uporabo spletnega mesta vsak uporabnik:

  • izrecno soglaša s splošnimi pogoji uporabe;
  • se obvezuje, da bo spletno mesto uporabljal na zakonit način;
  • se obvezuje, da storitev ne bo uporabljal z namenom objavljanja ali propagiranja katere koli vsebine in/ali oglasa, ki je v nasprotju z veljavno zakonodajo in javnim redom ter moralo;
  • odgovarja za poznavanje in spoštovanje veljavnih predpisov Republike Slovenije, ki se nanaša na uporabo spletnega mesta https://hannah-biz.si/sl/ ne bo izrabljal v komercialne, nelegalne ali kakršne koli druge namene, kot tiste, ki so določeni v teh pogojih;
  • ne bo distribuiral avtorsko zaščitenih vsebin ali vsebin, ki so v lasti druge pravne ali fizične osebe;
  • ne bo poskušal pridobiti, zbirati in/ali shranjevati osebnih podatkov drugih uporabnikov;
  • ne bo na noben način kopiral, shranjeval ali posredoval celih ali delov vsebine spletnega mesta https://hannah-biz.si/sl/ ne bo uporabljal računalniških kod, škodljivih programov ali česarkoli, kar bi lahko motilo, onesposobilo ali škodovalo tej storitvi, ponudniku storitev ali njegovi programski ter strojni

 

Prijava

Z registracijo na spletni strani Hannah biz postanete član. Pravico do nakupa v spletni trgovini Hannah biz imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.
Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.
Uporabnik lahko registracijo opravi tudi preko svojega Facebook profila.

 

Dostopnost informacij

Hannah biz se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
  • funkcionalnost, vključno z veljavnimi ukrepi za tehnično zaščito digitalne vsebine, kadar je to primerno
  • informacijo o združljivosti digitalne vsebine s strojno in programsko opremo, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno
  • stroški, povezani z uporabo komunikacijskega sredstva, če se razlikuje od osnovne tarife
  • obstoju kodeksov ravnanja in dostopnosti do morebitnih kodeksov ravnanja

 

Postopek nakupa

Košarica

V spletni trgovini Hannah biz izberite izdelek in kliknite na gumb »dodaj v košarico«.

Če kliknete na gumb »dodaj v košarico«, se vam na desni strani ekrana odpre/pripelje »košarica«. Če želite nadaljevati z nakupovanjem, kliknite na »križec« in »košarica« se vam zapre; to vam omogoča nadaljnjo nakupovanje v spletni trgovini.

Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, morate klikniti na ikono »košarica« ter na gumb »prikaži košarico« in pred izdelkom klikniti »križec« ali količino izdelka s klikom na »–« nastaviti količino izdelka na 0. Košarica se posodobi samodejno.

Če želite povečati količino že izbranega izdelka v nakupovalni košarici, morate klikniti na ikono »košarica« ter na gumb »prikaži košarico« in povečati količino izbranega izdelka. To storite s klikom na »+«. Košarica se posodobi samodejno.

Če želite nadaljevati z nakupovanjem, kliknite na gumb »nadaljuj z nakupovanjem«.

Ikona »košarica« vam omogoča pregled izbire vaših izdelkov in vam prikaže delni znesek vašega naročila (brez poštnine).

Za zaključek nakupa pojdite skozi tri korake. Ob kliku na ikono »košarica« vas odpelje na stran vaših izbranih izdelkov. Za zaključek nakupa kliknite na gumb »nadaljuj na blagajno«, kjer izpolnite vaše osebne podatke za dostavo. Izberete tudi način dostave ter plačila.

Če želite zaključiti nakup, kliknite gumb »zaključek nakupa« in sistem vas pripelje na zadnjo stran vašega nakupa.

 

Blagajna

Za dokončanje naročila morate v »košarici« klikniti gumb »nadaljuj na blagajno« in izpolniti vsa potrebna polja.

Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, država, naslov, kraj, poštno številko, e-mail naslov in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo vašega izdelka.

Način plačila: Izbira se lahko med naslednjimi načini plačila: neposredno bančno nakazilo, plačilo po povzetju in plačilo s kreditno kartico.

Kuponi: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust, ga vpiše v ustrezno polje in klikne gumb »unovči kupon«.

Pregled naročila: Na https://hannah-biz.si/sl/cart strani so prikazani izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico.

Cena: cena posameznega izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni, še preden kupec zaključi naročilo.

Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »zaključek naročila«.
Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše »Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.«

 

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu spletne strani Hannah biz so na povezavi https://hannah-biz.si/sl/my-account vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
Hannah biz lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe (opisano zgoraj), le da je potrebno ob zaključku nakupa vpisati še naziv podjetja in davčno številko podjetja.

 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik v skladu s 43č in 43d členom ZVPot pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga, podjetju na elektronski naslov info@hannah-biz.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Pharmahemp d.o.o., Za: Hannah biz d.o.o., Cesta v Gorice 8, 1000 Ljubljana, Slovenija.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga (poštnina).

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik (peti odstavek 43č člena ZVPot).

Potrošnik ob vračilu blaga podjetju pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v tridesetih dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

 

Cene

Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub trudu ponudnika, da bi zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Cene v spletni trgovini se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Hannah biz d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini Hannah biz sklenjena v trenutku, ko Hannah biz kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje Hannah biz d.o.o. kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Hannah biz in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

 

Načini plačila

Spletna trgovina Hannah biz omogoča naslednje načine plačila:

  • neposredno bančno nakazilo,
  • plačilo po povzetju
  • kartično plačilo.

 

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v skladu s pogoji poslovanja GLS ali dostavnih služb. Kupec lahko ob oddaji naročila določi naslov za dostavo, ki je za ponudnika zavezujoč. Ob dobavi mora kupcu nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da kupca (prejemnika) v času dostave ni na naslovu, je možno paket prevzeti v skladu s pogoji poslovanja GLS ali dostavnih služb. Hannah biz d.o.o. GLS oziroma izbrani dostavni službi priskrbi kontakt kupca. Le ta poskrbi za komunikacijo s kupcem glede dostave.
Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Stremimo, da vsa naročila, oddana med delavnikom odpošljemo v roku 2 delovnih dni oziroma takoj po prejemu nakazila na TRR.
Naročila naročena med vikendom in prazniki odpošljemo v roku 2 delovnih dni.

Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.

Opozorilo: Ti pogoji veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

 

Stroški dostave

Stroški pakiranja in dostave pri nakupu nad 50 € so brezplačni.

Izdaja računa (v skladu z Zakonom o davčnem potrjevanju računov)

Hannah biz po plačilu naročenih izdelkov kupcu pošlje račun v fizični obliki na podan naslov za dostavo (račun se nahaja v paketu skupaj z naročenimi izdelki) ali preko elektronske pošte.
Na računu so razčlenjeni; cena, DDV, stroški poštnine.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

 

Kuponi/Promocijske kode

Promocijske kode oz. kuponi prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so navadno časovno omejeni. Aktivno promocijsko kodo najdete na naši spletni strani, naslovni strani oglasnega sporočila, v naših e-obvestilih ali drugih medijih.

Menjava promocijske kode za gotovino ni možna. Kupon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti kupona, mora imetnik promocijske kode razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti kupona.

Uporaba Kupona/Promocijske kode:

Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in ga dodajte v košarico.
Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo ter izberite način plačila.
V polje Promocijska koda ali Kupon vpišite kodo in potrdite tako, da kliknete na gumb »unovči kupon«.

Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. V primeru, da je znesek vašega naročila višji od vrednosti kupona, poravnate razliko. Nato oddate spletno naročilo.

 

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Vsako reklamacijo ali pritožbo bomo poskušali rešiti kar najhitreje in predvsem v korist kupca. Reklamacije na kupljeno blago se upoštevajo v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

 

Varnost

Hannah biz uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita podjetji Hannah biz d.o.o. in Bankart.
Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku podjetja Hannah biz d.o.o.

 

Varovanje osebnih podatkov

Več o varovanju osebnih podatkov najdete na strani Varovanje podatkov.

 

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih podjetje Hannah biz d.o.o. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa Zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

 

Komunikacija

Hannah biz bo v stik stopil z uporabnikom preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Hannah biz izrecno spoštoval.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

 

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Hannah biz omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih dodatno pregleda. Hannah biz ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so na kakršenkoli način žaljivi, neprimerni ali, ki po prosti presoji podjetja, drugim uporabnikom in obiskovalcem spletne strani ne nudijo koristi.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih.

Hannah biz ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah.

Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter, da te pravice izključno in časovno neomejeno prenaša na Hannah biz.

 

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Hannah biz in vsi podatki na njej, kot npr. slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja.

 

Omejitev odgovornosti

Hannah biz se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da včasih podjetje ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Hannah biz kupca obvestil o spremembah ter mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

 

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav ter vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine.

V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.

Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.
Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani.

 

Pritožbe in spori

Hannah biz spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda preko e-naslova info@hannah-biz.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Hannah biz bo v petih delovnih dneh potrdila, da je pritožbo prejela, kupcu sporočila časovno obdobje obravne ter ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Hannah biz se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Hannah biz prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov (v skladu z 32. členom ZlsRPS)

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Hannah biz, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Izjava glede trditev pri opisih izdelkov

Vse informacije na straneh spletne trgovine Hannah biz so informativnega značaja in ne nadomeščajo osebnega posveta z zdravnikom ali drugim zdravstvenim osebjem.
Izdelki niso namenjeni zdravljenju ali preprečevanju bolezni.
V primeru, da jemljete kakršnakoli zdravila se pred uporabo naših izdelkov posvetujete s svojim zdravnikom.

 

Izjava o legalnem statusu izdelkov

Podjetje Hannah biz d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za škodo, ki je nastala zaradi dostave, transporta in carinjenja naročenih artiklov.
Kupec soglaša, da je seznanjen o legalnem statusu izdelkov v državi kamor naroča.
Hannah biz ne razpolaga z dokumenti, ki bi izrecno pojasnjevali legalni status izdelkov v določenih državah.

 

Spremembe

Ponudnik lahko obstoječe splošne pogoje spremeni brez predhodnega obvestila. Uporabnik se zavezuje, da bo preverjal, ali so se pogoji uporabe spremenili.
V primeru, da uporabnik s spremenjenimi pogoji uporabe ne bo več soglašal, mora takoj prenehati z uporabo spletnega mesta https://hannah-biz.si/. Z vstopom na spletno mesto potrjuje, da se z morebitnimi spremembami in dopolnitvami strinjate.

 

Informacija o združljivosti digitalne vsebine s strojno in programsko opremo

Spletno mesto https://hannah-biz.si/sl/ je izdelano na WordPress platformi ( WordPress™ 5.4.1). Čas nalaganja strani v povprečju znaša 3 sekunde. Spletno mesto je združljivo s sodobnimi spletnimi brskalniki Firefox, Chrome, Internet Explorer, Safari, Edge, Android Browser, Opera, IOS, Maxthon in podobnimi sistemi. Delovanje je preverjeno nemoteno v sodobnih omrežjih Telekom Slovenije, t-2 network, Siol, Amis, Telemach in ostalimi ponudniki z ustrezno in primerljivo tehnično opremo.

 

Nagradne igre na družbenih omrežjih podjetja Hannah Biz d.o.o.

Podjetje Hannah Biz d.o.o. v okviru svoje spletne promocije izvaja tudi nagradne igre na svojih družbenih profilih Facebook in Instagram. Za namene skladnega izvajanja so pripravljeni splošni pogoji sodelovanja, ki jih najdete tukaj: PDF

Objavljeni splošni pogoji se uporabljajo od 07.07.2021 dalje.